venerdì 29 ottobre 2010

Victoria and Albert Museum: KENZO

Questo è sicuramente il post che mia sorella gradirà più di tutti!
Ebbene si, il 12 novembre 2010 il V&A festeggia il 40 ° anniversario della casa di moda parigina KENZO con l'ultimo evento Fashion in Motion. La galleria ospiterà una giornata di sfilate con disegni dall'archivio del marchio e  l'incapsulamento di 40 anni di design! E' un evento a cui mi piacerebbe moltissimo assistere perchè lo stile di Kenzo mi attira molto! Ho selezionato per voi le foto e gli abiti che preferisco :D

 This is definitely the post that my sister will like most of all!Yes, on 12th November 2010, the V&A celebrates the 40th anniversary of the Parisian fashion house KENZO with the latest event called Fashion in Motion. The gallery will host a day of  shows with drawings from the archive of the brand and the encapsulation of 40 years of design!It 'an event to which I would love to partecipate because I like a lot Kenzo's style! I have selected for you photos and clothes I prefer :D














12 commenti:

  1. A me piacciono tutte moltissimo :D

    RispondiElimina
  2. mi piacciono moltissimo questi vestiti a fiori! soprattutto quelli dalle tinte tenui :)



    xx
    Check out our fashion illustrations at Illustrated-Moodboard.com ! = )




    .

    RispondiElimina
  3. amazing post!

    loving your blog :)

    feel free to visit/comment on my blog http://www.thefacelessblog.com... and follow me on bloglovin and google friends if u wish!

    wud love to know wot u think!

    keep in touch. xx

    RispondiElimina
  4. Le stampe di Kenzo sono sempre stupende... la terzultima foto è la mia preferita!!!

    xxx
    Vikki

    http://stylometre.blogspot.com

    RispondiElimina
  5. I just ran into your blog and im so happy I did! Its a great blog you have such nice posts! You are so stylish! Great tee:) And i adore your coa! The pictures of the sunset is wonderful!
    Im gonna follow you!
    Hope you take the time to visit me back and follow me back if you like:)
    Have a great weekend!!

    Lots of love
    from belgium,
    FASHIONFABRICE

    RispondiElimina
  6. @thefacelessblog thank you very much, I' ll visit your blog (:

    @Vikki hai ragione, io le amo tutte (:

    @Fashion Fabrice you're too kind with me :D :D, I'm very happy you follow me :D I'll visit your blog! Thanks again sweety!

    RispondiElimina
  7. Bellissimo blog, ho letto la premessa tutta d'un fiato! :)

    Passa da me, sei la benvenuta :)

    www.thepansyvioletgirl.com





    .

    RispondiElimina
  8. Grazie, che tesoro, passo subito :D

    RispondiElimina
  9. davvero bello il tuo blog!e poi io adoro nigel :)
    http://laparisienne3.blogspot.com/

    RispondiElimina
  10. Ciao è davvero bello il tuo blog e diversamente da molti mi piace xkè esprimi i tuoi pensieri e qll ke pensi.. passa da me http://mimytvtrb.blogspot.com/

    RispondiElimina
  11. Immagini stupende,come del resto lo è il tuo blog.Sta crescendo a dismisura e tu stai diventando bravissima!!un abbraccio :D

    RispondiElimina